Σύμβουλος Ανάπτυξης Πελατολογίου (Θεσσαλονίκη)
Εταιρεία
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας, η οποία είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες διατακτικών , Σύμβουλο Ανάπτυξης Πελατολογίου.Καθεστώς εργασίας: Πρωινό ωράριο 09.00-17.30, Δευτέρα-Παρασκευή
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (προσβάσιμη με τα ΜΜΜ)
Σύμβαση : Ορισμένου χρόνου, με προοπτική ανανέωσης
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
-Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
-Επικοινωνία με νέο και υφιστάμενο πελατολόγιο
-Διερεύνηση αναγκών και πρόταση λύσεων
-Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
Περιγραφή
Requirements:-Εμπειρία σε θέση τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν
-Ανεπτυγμένες δεξιότητες πώλησης και ισχυρά επικοινωνιακά χαρακτηριστικά
-Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας
-Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
-Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Benefits:
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Προοπτικές εξέλιξης
-Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασία
Τόπος Εργασίας:
ΘεσσαλονίκηΔιαθεσιμότητα:
Τύπος θέσης εργασίας:
Δημοσιεύτηκε:
02/05/2024Κωδικός Εργασίας:
101635Προβολές:
283Όνομα Υποκαταστήματος:
Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:
1Σύμβουλος Ανάπτυξης Πελατολογίου (Θεσσαλονίκη)
Θεσσαλονίκη
02/05/2024
101635
283
1
Εταιρεία
Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας, η οποία είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες διατακτικών , Σύμβουλο Ανάπτυξης Πελατολογίου.Καθεστώς εργασίας: Πρωινό ωράριο 09.00-17.30, Δευτέρα-Παρασκευή
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (προσβάσιμη με τα ΜΜΜ)
Σύμβαση : Ορισμένου χρόνου, με προοπτική ανανέωσης
Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
-Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
-Επικοινωνία με νέο και υφιστάμενο πελατολόγιο
-Διερεύνηση αναγκών και πρόταση λύσεων
-Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα
Περιγραφή
Requirements:-Εμπειρία σε θέση τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν
-Ανεπτυγμένες δεξιότητες πώλησης και ισχυρά επικοινωνιακά χαρακτηριστικά
-Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας
-Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
-Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Benefits:
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Προοπτικές εξέλιξης
-Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασία