Σύμβουλος Ανάπτυξης Πελατολογίου (Θεσσαλονίκη)

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας, η οποία είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες διατακτικών , Σύμβουλο Ανάπτυξης Πελατολογίου.

Καθεστώς εργασίας: Πρωινό ωράριο 09.00-17.30, Δευτέρα-Παρασκευή

Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (προσβάσιμη με τα ΜΜΜ)

Σύμβαση : Ορισμένου χρόνου, με προοπτική ανανέωσης

Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
-Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
-Επικοινωνία με νέο και υφιστάμενο πελατολόγιο
-Διερεύνηση αναγκών και πρόταση λύσεων
-Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα

Περιγραφή

Requirements:
-Εμπειρία σε θέση τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν
-Ανεπτυγμένες δεξιότητες πώλησης και ισχυρά επικοινωνιακά χαρακτηριστικά
-Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας
-Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
-Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας

Benefits:
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Προοπτικές εξέλιξης
-Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασία

Τόπος Εργασίας:

Θεσσαλονίκη

Διαθεσιμότητα:

Τύπος θέσης εργασίας:

Δημοσιεύτηκε:

02/05/2024

Κωδικός Εργασίας:

101635

Προβολές:

283

Όνομα Υποκαταστήματος:

Αριθμός ανοιχτών θέσεων εργασίας:

1
 
 

Σύμβουλος Ανάπτυξης Πελατολογίου (Θεσσαλονίκη)

Θεσσαλονίκη
02/05/2024
101635
283
1

Εταιρεία

Η ManpowerGroup Greece, ηγέτιδα δύναμη στον χώρο του ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, πολυεθνικής εταιρείας, η οποία είναι παγκόσμιος ηγέτης στις υπηρεσίες διατακτικών , Σύμβουλο Ανάπτυξης Πελατολογίου.

Καθεστώς εργασίας: Πρωινό ωράριο 09.00-17.30, Δευτέρα-Παρασκευή

Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη (προσβάσιμη με τα ΜΜΜ)

Σύμβαση : Ορισμένου χρόνου, με προοπτική ανανέωσης

Περιγραφή Θέσης Εργασίας:
-Διαχείριση εξερχόμενων κλήσεων με σκοπό την προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών της εταιρείας
-Επικοινωνία με νέο και υφιστάμενο πελατολόγιο
-Διερεύνηση αναγκών και πρόταση λύσεων
-Διατήρηση της ικανοποίησης των πελατών σε υψηλά επίπεδα

Περιγραφή

Requirements:
-Εμπειρία σε θέση τηλεφωνικού κέντρου θα θεωρηθεί ως επιπλέον προσόν
-Ανεπτυγμένες δεξιότητες πώλησης και ισχυρά επικοινωνιακά χαρακτηριστικά
-Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης του χρόνου και οργάνωσης της εργασίας
-Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ
-Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας

Benefits:
-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Προοπτικές εξέλιξης
-Σύγχρονο και φιλικό περιβάλλον εργασία